widok z ambony

widok z ambony
Zbyszek. Tu rozpoczął życie ten blog czyli staw k/Alfredówki

poniedziałek, 18 lipca 2011

Wyprawa na Kiczorę

Dziś po 9-tej ruszyłem na Kiczorę szczyt w pobliżu Bukowca był trochę problem z odnalezieniem niebieskiego szlaku ale jakoś na niego trafiłem. Dość strome i męczące podejście. Zabieram po drodze puszkę by nie śmieciła szlaku, docieram na Kiczorę zarośnięta jest lasem więc widoku nie ma zbytnio trochę widoki pojawiają się przy zejściu. Drzewa na stromym podejściu poznaczone, pocięte przez tych którzy tu wchodzili najstarszy napis zauważyłem z 1975 roku. Docieram do Bukowca do gospody pod Gontami gdzie dowiaduję się gdzie była szczecińska stanica ZHP. 30 lat temu brałem udział w harcerskiej operacji Bieszczady 40 dziś zostały tylko szczątki i wspomnienia ze stanicy.

Solinka w drodze na Kiczore

Na szlaku

Kiczora

Pamiątki po byłych wędrowcach

Zbyszek na Kiczorze 2011-07-18

Widok ze zbocza Kiczory na Bukowiec

Niedźwiedzie :)

siedząc na tym kamieniu moczyłem nogi w zimnej wodzie Solinki

Na szlaku

szczątki dawnej stanicy ZHP w Bukowcu

Tu była stanica

resztki ogrodzenia stanicy

w dali była stanica ZHP operacji Bieszczady 40

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz