widok z ambony

widok z ambony
Zbyszek. Tu rozpoczął życie ten blog czyli staw k/Alfredówki

sobota, 16 lipca 2011

47 urodziny w Załazku

Wybrałem się dziś w swe urodziny na spacer wokół Załazku. Przedzierałem się przez istną dżunglę trasa była krótka ale męcząca. Zdobyłem chyba najwyższy szczyt koło Załazka :) Życzenia od Pawła i Eli. Dzień zakończył się awanturą. Nie spełniam oczekiwań pokładanych we mnie przez Pawła i Elę. Jutro wyjeżdżam.

Widok na dom p.Tomaszewskich z drogi powyżej
Dyzia piesek właścicieli :)

A to "dżungla" przez którą się przedzierałem



Dawna szkoła w Załazku

Krasnale :)

Najwyższy punkt Załazka


Wnętrze domu p.Tomaszewskich

Nów księżyca nad stodołą gdzie jestem gościem
Tropy
z grzbietu wzgórza
Tropy zwierząt

Noc w Załazku


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz