widok z ambony

widok z ambony
Zbyszek. Tu rozpoczął życie ten blog czyli staw k/Alfredówki

poniedziałek, 25 lipca 2011

W Gorce

Z Tęczowej Doliny ruszyłem w Gorce. Wpierw do Łopusznej ale nie znalazłem tu noclegu ale widziałem fajny dom w budowie z drewna pewnie niezła kasa na to idzie.
 Skoro nie ma noclegu to ruszam do Nowego Targu tu zatrzymuję się na dużym parkingu i szukam noclegu przez internet dzwonię pod znalezione adresy ale nikt nie odbiera. Jadę w ciemno do schroniska PTSM ale nie ma go tam. Więc też w ciemno jadę do Obidowej i tu jest nocleg. Nawet fajny bo blisko do szlaków i warunki są luksusowe.

Ludzie tu są sympatyczni miejsce też ok więc zostaję na co najmniej 5 dni. Jedyny mankament to brak zasięgu sieci ERA więc bez internetu i telefonu ale można kawałek zjechać i jest zasięg.
Kuchnia na kwaterze gdzie mieszkam

A to sypialnia, łóżka prawie dwuosobowe ale ja jestem sam, trochę marnotrawstwo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz