widok z ambony

widok z ambony
Zbyszek. Tu rozpoczął życie ten blog czyli staw k/Alfredówki

niedziela, 24 lipca 2011

W drodze do Nowego Sącza

Opuściłem z samego rana Komańczę ale pomyliłem kierunki i musiałem się wrócić by jechać na Nowy Sącz. Trasa dość pokręcona ale wszak nigdzie mi się nie spieszy :) zresztą za wcześnie był bym w Nowym Sączu. Na chwilę zatrzymałem się w Dukli fajny park jest i muzeum oręża.




Coś mnie pokierowało by jechać do Owczarz nie wiem dlaczego ale wydawała mi się znana ta nazwa. Z tym że nie bardzo mam dokładną mapę i wjechałem w ślepą uliczkę do Folusza jest tu Dom opieki społecznej.
Dojechałem do Owczarz ale po za kościołkiem nic tu nie ma.

kościołek w Owczarni w środku
 
Kościółek Owczarnia
Dalej Jadę przez Krynicę Muszynę i Piwniczną. Malownicza trasa.
 Do Nowego Sącza i schroniska docieram po 16-tej

















































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz