widok z ambony

widok z ambony
Zbyszek. Tu rozpoczął życie ten blog czyli staw k/Alfredówki

piątek, 5 sierpnia 2011

Stawiszyn

Rano wyjazd ze Świeradowa. Jadę do miejscowości koło Głogowa. Stoją tu domki holenderskie. Jedna z opcji to właśnie zamieszkanie w takim domku. Jest tylko jeden za 10 tys zł bo przy moich finansach tylko taka opcja ma sens. Ma być w późniejszym terminie więcej domków. Jadę dalej. Dzwonię do rodziny ale nikt nie odbiera. Dojechałem na miejsce około 15 tej i znowu szczęście :) rodzinka akurat przyjechała. Ciocia wróciła ze szpitala i jutro wyjeżdżają. Więc dokładnie trafiłem z wizytą.
Stawiszyn wiele się nie zmienił można by powiedzieć że czas tu stanął w miejscu.






Zrobiłem też zdjęcie swojej cioci której 25 lat nie widziałem jest bardzo życzliwa. Ma ponad 80 lat widać wiek po niej ale trzyma się dzielnie. Wyszła właśnie ze szpitala gdzie miała operację oka. Gdy tak na nią patrzyłem gdy patrzę na jej zdjęcie teraz to jakaś taka czułość mnie bierze ale i też smutek i ściska tak w dołku.
Tak patrząc na to zdjęcie  dumam nad sensem życia, życia które przemija i nas czeka taka starość oby była ona spokojna i w jako takim zdrowiu fizycznym i psychicznym ale od nas to zależy. Co dziś jako młodzi zasiejemy na starość zbierzemy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz